logo promujące artykuł

27 stycznia 2021r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczął ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo”. Celem jest promowanie wśród naszych świadczeniobiorców wiedzy na temat korzyści, jakie - zwłaszcza w obecnej sytuacji związanej z COVID19 - niesie wykorzystanie bezgotówkowej formy pobierania świadczeń, a także możliwości wynikających z korzystania z rachunku bankowego.

Nasza kampania skierowana jest głównie do:

  • emerytów i rencistów,
  • osób, które w najbliższej przyszłości będą  przechodziły na emeryturę/rentę,
  • osób aktywnych zawodowo, które mimo posiadania konta, decydują się na gotówkową wypłatę świadczeń (np. zasiłków).

Przelew na konto to również gwarancja terminowego otrzymania pieniędzy. Jeśli ktoś z naszych klientów skarży się, że nie dostał emerytury na czas, to najczęściej jest efekt tego, że wysłany pocztą przekaz pocztowy został zbyt późno dostarczony do domu albo leży nieodebrany na poczcie. Jeszcze gorzej jest, gdy senior jest nieobecny w domu i emerytury nie ma kto odebrać. Zdarza się, że przekaz wraca do ZUS, a emeryt jest bez pieniędzy. Przelew na konto wyklucza takie sytuacje.

Więcej informacji  można uzyskać:

  • na naszej stronie internetowej:www.zus.pl
  • pod nr tel.: 22 560 16 00
  • uczestnicząc w spotkaniu online bez wychodzenia z domu poprzez rezerwację  wizyty na stronie www.zus.pl/e-wizyta
  • podczas wizyty w naszej placówce ZUS.

Loading...